Algemene vragen omtrent het Coronavirus

Antwoord op vragen omtrent openingstijden, contactmogelijkheden en maatregelen. 

  • Al onze vestigingen zijn geopend en nemen de voorzorgsmaatregelen in acht om de veiligheid en gezondheid van iedereen te waarborgen. Indien u geen klachten ervaart bent u van harte welkom in een van onze vestigingen. We vragen u vriendelijk om de maatregelen vanuit het RIVM ook in acht te nemen bij uw bezoek.

  • Ja, onze vestigingen zijn doordeweeks geopend tot 18:00u en de koopavond is vervallen. Daarnaast is onze vestiging in Enschede zaterdags gesloten. 

  • Zoals altijd kunt u ons bereiken via de gebruikelijke kanalen:

    Ook stellen we alles in het werk indien u graag een auto op afstand wilt bekijken, denkt u hierbij aan videobellen, Facetimen of Skypen. Neem contact met ons op via bovenstaande kanalen, en wij gaan zorgen dat u de gewenste auto kunt bekijken. 

  • Onze COVID-19 maatregelen zijn o.a.:

    • Monteurs zijn verplicht om vóór en ná iedere klus de handen grondig te wassen.
    • Alle medewerkers zijn verplicht om na ieder klantenbezoek de handen te wassen/desinfecteren. Dit om besmetting bij o.a. de sleuteloverdracht te voorkomen.
    • Zoveel mogelijk kantoorpersoneel werkt vanuit huis, overleggen vinden zoveel mogelijk telefonisch/online plaats.
    • Handen schudden slaan we over.
    • Advies aan personeel om zoveel mogelijk evenementen en risicogebieden te vermijden.
    • Bij ziekteverschijnselen blijft ons personeel thuis.

    Onze medewerkers zijn goed geïnstrueerd over het voorkomen van de verspreiding van het virus en worden op de hoogte gehouden van het actuele nieuws over corona.

Vragen omtrent de (eventuele) aanschaf van een auto/bedrijfswagen

Antwoord op vragen omtrent het bekijken van een door u gewenste auto, een proefrit of een aflevering. 

  • Ja. Naast onze website welke gedetailleerde foto's van de auto's biedt, snappen we dat u bij concrete interesse in een auto deze graag ook zelf even wilt bekijken. Indien u niet wenst langs te komen dan kunt u contact met ons opnemen, zodat één van onze verkopers contact met u opneemt om de auto op afstand toch te kunnen bekijken. Dit kan via videobellen, Facetimen of Skypen. Onderling stemmen we af wat voor u het makkelijkst is. 

  • Ja, heeft u een proefrit gepland staan en heeft u op dit moment geen klachten? Dan kunt u er van uit gaan dat uw proefrit gewoon door zal gaan. Ook indien u een proefrit wilt plannen is dit mogelijk. Uiteraard gaan we hierbij ook uit van de geldende maatregelen welke wij hanteren, voor uw gezondheid en die van onze medewerkers. 

    Indien u niet richting één van onze vestigingen wilt komen voor een proefrit, dan snappen wij dat. Neemt u in dat geval contact met ons op, en wij gaan kijken naar de mogelijkheden van een proefrit op locatie. 

  • Ja, de aflevering gaat gewoon door, tenzij u anders van ons hebt vernomen. Ook bij de aflevering blijven de maatregelen zoals hierboven genoemd van kracht. 

  • Ja, indien gewenst kunnen we de auto bij u thuis afleveren. Uiteraard nemen we hierin ook de richtlijnen van het RIVM in acht. Wenst u de auto thuis te ontvangen, dan kunt u dit aangeven bij uw adviseur. 

  • Ja, in overleg kan de proefrit bij u thuis plaatsvinden. Dit stemmen we graag met u af, vraag hiernaar bij onze verkoopadviseurs.

Vragen omtrent onderhoud van uw auto

Antwoord op vragen omtrent het (geplande) onderhoud van uw auto.

  • Ja, dit kan. Uw reeds geplande afspraak gaat gewoon door. Wilt u een afspraak plannen? Ook dat is gewoon mogelijk. 

    Uiteraard zijn de hierboven genoemde maatregelen van kracht. Bij de overdracht van de sleutel vragen we u gepaste afstand te houden en de sleutel in een beker af te geven/aan te nemen. 

  • Bij de sleuteloverdracht kunt u de sleutel in een plastic beker afgeven/aannemen. Onze collega's, zowel van de werkplaats als de receptie zullen na iedere klus en ieder klantcontact hun handen wassen/desinfecteren.