
Ontdek de kracht van een plug-in hybride
Kracht, efficiëntie en rijplezier
Kopen incl. BTW
Zakelijk leasen p/m v.a.
Omdat hardwerkende vakmensen zoals jij dagelijks duizenden klussen met de Volkswagen Caddy Maxi klaren. Omdat hij een zee aan extra laadruimte biedt. En... omdat wij deze succesverhalen in de toekomst willen voortzetten. De Volkswagen Caddy Cargo Maxi. Al het goede van de Caddy Cargo, maar dan met nóg meer ruimte. Plus standaard een extra brede schuifdeur van 140 mm die geschikt is voor het overdwars inladen van Europallets. Ervaar hem bij ons in de showroom.
De Volkswagen Caddy Maxi is dus ruimer, en biedt hierdoor ruimte voor bijvoorbeeld 2 Europallets. De Caddy Cargo Maxi is voorzien van een 140 mm bredere schuifdeur waardoor het in- en uitladen van de Europallets eenvoudig lukt.
Ook aan het comfort is gedacht. De nieuwe Caddy Cargo Maxi is uitgerust met nieuwe ergoComfort-stoelen met zowel voor de bestuurder als passagier armsteunen die de ritten van extra comfort voorzien.
Het dagelijkse werk voelt in de Caddy Cargo Maxi nóg aangenamer. Neem bijvoorbeeld de LED-koplampen voor een uitstekend zicht, een 230 V-aansluiting en het innovatieve Keyless Entry and go systeem. Daarnaast is de Caddy Maxi voorzien van verschillende veiligheidssystemen: van de Adaptive Cruise Control tot de Lane Assist, en van de Park Assist tot de Trailer Assist. Je gaat altijd veilig op pad met de Caddy Cargo.
De Caddy Maxi biedt veel laadruimte, wat je uiteraard zo optimaal mogelijk wilt benutten. Daarom is het belangrijk om te kiezen voor een optimale oplossing voor de achterzijde van jouw Caddy Maxi. Wil je zicht naar achteren? Kies dan voor een achterwand met ramen en deuren of een achterklep met ramen.
Lengte | 4.853 mm |
---|---|
Hoogte | 1.860 mm |
Max. laadruimtevolume | 3.700 liter |
Max. laadvermogen | 800 kg |
Lengte laadvloer achter zitrij | 2.150 mm |
Breedte excl. buitenspiegels | 1.855 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
De nieuwe Volkswagen Caddy Cargo Maxi biedt een unieke veelzijdigheid door de keuze tussen diesel, benzine of aardgas als brandstofbronnen. Deze geavanceerde ontwikkeling in motortechnologie bouwt voort op de Euro 6-emissienorm, die al in 2020 werd behaald, en verplicht is sinds 2021. Verder maakt het gebruik van twee SCR-katalysatoren. Afhankelijk van de gekozen aandrijflijn kan de nieuwe Caddy Cargo Maxi tot wel twaalf procent brandstofefficiënter zijn dan zijn voorganger, waardoor zowel het milieu als de portemonnee van de bestuurder profiteert.