
ID.4 en ID.5 acties
Véél voordeel op een ID.4 of ID.5 uit voorraad
Kopen excl. BTW
De Caddy Maxi biedt het comfort dat je gewend bent van de Caddy, maar dan met extra laadruimte. Zo biedt de Caddy Maxi met 3,7m³ laadvolume, 771 kg laadvermogen en 2.150 mm laadlengte nog meer mogelijkheden. Kies uit meerdere uitvoeringen, waarvan de Trendline alles biedt wat je in de basis nodig hebt.
De Volkswagen Caddy Maxi is dus ruimer, en biedt hierdoor ruimte voor bijvoorbeeld 2 Europallets. De Caddy Cargo Maxi is voorzien van een 140mm bredere schuifdeur waardoor het in- en uitladen van de Europallets eenvoudig lukt.
Ook aan het comfort is gedacht. De nieuwe Caddy Cargo Maxi is uitgerust met nieuwe ergoComfort-stoelen met zowel voor de bestuurder als passagier armsteunen die de ritten van extra comfort voorzien.
De Caddy Maxi biedt standaard een Digital Cockpit, welke optioneel uit te breiden is tot een Innovision Cockpit waarbij het navigatiesysteem en de Digital Cockpit optimaal samenwerken en u van de juiste route voorzien. Qua navigatiesystemen heeft u de keuze tussen de "Discover Media" en ''Discover Pro". De Pro variant biedt onder meer spraakbesturing, comforttelefonie, media & internet en draadloze app-connect.
Daarnaast beschikt de Caddy Maxi over een aantal veiligheidssystemen, zoals:
De Caddy Maxi biedt veel laadruimte, welke u uiteraard zo optimaal mogelijk wilt benutten. Daarom is het belangrijk om te kiezen voor een optimale oplossing voor de achterzijde van uw Caddy Maxi. Wilt u zicht naar achteren? Kies dan voor een achterwand met ramen en deuren of een achterklep met ramen.
Lengte | 4.853 mm |
---|---|
Hoogte | 1.860 mm |
Max. laadruimtevolume | 3.700 liter |
Max. laadvermogen | 800 kg |
Lengte laadvloer achter zitrij | 2.150 mm |
Breedte excl. buitenspiegels | 1.855 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
De nieuwe Volkswagen Caddy Cargo Maxi biedt een unieke veelzijdigheid door de keuze tussen diesel, benzine of aardgas als brandstofbronnen. Deze geavanceerde ontwikkeling in motortechnologie bouwt voort op de Euro 6-emissienorm, die al in 2020 werd behaald, en verplicht is sinds 2021. Verder maakt het gebruik van twee SCR-katalysatoren. Afhankelijk van de gekozen aandrijflijn kan de nieuwe Caddy Cargo Maxi tot wel twaalf procent brandstofefficiënter zijn dan zijn voorganger, waardoor zowel het milieu als de portemonnee van de bestuurder profiteert.