Huren

Huren

U wilt meer weten over het particulier of zakelijk huren van een auto bij Huiskes-Kokkeler? Bekijk hieronder de meest gestelde vragen.

Huren

Ophalen en terugbrengen

Voorwaarden en tarieven

  • Welke huurvoorwaarden hanteert Huiskes-Kokkeler Autoverhuur?

    Huiskes-Kokkeler Autoverhuur is aangesloten bij de BOVAG en hanteert daarmee de Algemene Huurvoorwaarden van de BOVAG. Voor meer informatie klik hier: BOVAG voorwaarden.

  • Waar kan ik de tarieven vinden?

    Onze particuliere en zakelijke tarieven kunt u vinden op onze website. Wij kunnen u deze ook toezenden indien gewenst.

  • Wat zijn de kosten om een auto te huren voor een aantal dagen/weken?

    Dit kunt u zelf berekenen aan de hand van onze tarieven. Komt u er niet uit? Dan maken wij graag een offerte op maat voor u. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met een medewerker van Huiskes-Kokkeler Autoverhuur.

  • Dien ik reserveringskosten te betalen?

    Nee, Huiskes-Kokkeler Autoverhuur berekent geen reserveringskosten voor het maken van reserveringen.

  • Wat is één huur dag en kan ik ook voor een halve dag huren?

    Eén dag huur staat gelijk aan 24 uur. Deze 24 uur gaan in wanneer de huurperiode start. Het kan voorkomen dat u bij bepaalde omstandigheden de huurauto iets later terugbrengt. Neem dan direct contact op met een medewerker van Huiskes-Kokkeler Autoverhuur. Indien u dit niet doet zal er een extra dag in rekening worden gebracht. Bij Huiskes-Kokkeler Autoverhuur kunt u helaas niet voor een halve dag huren.

  • Wat is in- en wat is exclusief bij de huur van een auto?

    Huurprijs is inclusief houderschapsbelasting, reparatie, onderhoud en banden, vervangend vervoer per direct in heel Europa, all risk verzekering inclusief bijrijder verzekering (SVI) en 24-uurs hulpdienst, standaard Eigen Risico en aangegeven vrije kilometers. 

    De prijs van de huurauto is exclusief brandstofkosten, verlaging Eigen Risico, borg, extra accessoires. Bij particuliere huur zijn de tarieven inclusief BTW. Bij zakelijke huur zijn de tarieven exclusief BTW.

Schade en pech

Zakelijk

  • Hoe kan ik een zakelijk account aanmaken?

    Hiervoor dient u contact op te nemen met een medewerker van Huiskes-Kokkeler Autoverhuur.

  • Zijn er speciale tarieven voor vaste klanten?

    Ja, wij belonen trouwe klanten met een scherp huurtarief.

  • Kan de huurauto ook bij mij afgeleverd en/of opgehaald worden?

    Dat is zeker mogelijk, want wij hebben de haal-en brengservice. Vanaf 1 maand huren is de service kosteloos en voor een kortere huurperiode vragen wij een vergoeding. De hoogte van de vergoeding is afhankelijk van het aflever/ophaal adres. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met een medewerker van Huiskes-Kokkeler Autoverhuur.

  • Wanneer betaal ik bijtelling over het gebruik van mijn huurauto?

    Voor een correct antwoord op deze vraag verwijzen wij u door naar de website van de Belastingdienst, of neem contact op met een medewerker van Huiskes-Kokkeler Autoverhuur.

  • Ik heb mijn huurauto niet langer nodig, hoe te handelen?

    Op het moment dat u de huurperiode daadwerkelijk wilt stopzetten stuurt u een email naar: verhuur@huiskes-kokkeler.nl. In de email vermeldt u dat u de auto wilt afmelden. In deze email vermeldt u tevens het kenteken van de huurauto, volledige adresgegevens en telefoonnummer van de locatie waar de huurauto is af te halen. U ontvangt van Huiskes-Kokkeler Autoverhuur een bevestiging dat de huurperiode wordt stopgezet en de auto zal z.s.m. bij u worden opgehaald. Let op: na het versturen van de afmeldingsmail is het niet meer toegestaan om nog met de huurauto te rijden. Daarnaast kunt u uiteraard de huurauto inleveren bij de vestiging van Huiskes-Kokkeler Autoverhuur of bellen met: 074-2567595. Eventuele andere mogelijkheden zijn te overleggen met een medewerker van Huiskes-Kokkeler Autoverhuur.

Wagenpark

Een andere vraag?

Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

Neem contact op