Verbondenheid

CUPRA en Plaza Padel zijn ook de komende twee jaar partners. CUPRA laat hiermee nog maar eens duidelijk zien dat het merk zich verbonden voelt met de padelsport. Daarnaast vertaalt het merk de internationale padelstrategie op zijn eigen wijze door in Nederland. CUPRA is in ons land ook ‘Founding Partner’ van KNLTB Padel (naast het zijn van internationale sponsor van de World Padel Tour) en werken zij samen met Sten Richters (de beste van Nederland) om internationale top te worden.

CUPRA is niet alleen mobiliteitspartner van Plaza Padel, maar de bedrijven gaan ook samen kennismaken met de verbindende kracht van de sport. Die verbondenheid en de laagdrempeligheid van de sport padel, brengt het motto ‘Play to Meet’ naar voren. Dit is tevens voor veel ondernemingen een interessante zakelijke netwerk-tool om relaties op te bouwen met bestaande en potentiële nieuwe klanten.

cupraplaytomeet3

Zakelijke events

John van Lottum, mede initiatiefnemer achter Plaza Padel, verklaart het volgende:  “Via deze overeenkomst met CUPRA sluiten we een partnership met een internationaal A-merk dat zijn sporen binnen de padelsport al ruimschoots heeft verdiend”. De partijen willen samen de beleving binnen Plaza Padel, met in het bijzonder de business events, naar een nóg hoger niveau tillen. Deze nieuwe samenwerking maakt beide partijen heel trots.

Ook Maarten Janssen, Managing Director van CUPRA, voegt eraan toe: “We zijn blij om onze padel-activiteiten in Nederland verder uit te breiden met dit partnership met Plaza Padel. Deze samenwerking gaan we specifiek benutten om de markt te laten zien dat plezier en business elkaar op perfecte wijze ontmoeten in de padelsport.” Het samenwerken biedt CUPRA bovendien een mooi middel om hun lease-proposities beter onder de aandacht te brengen.

cupraplaytomeet2

Over Plaza Padel

Plaza Padel zet zijn zinnen op het creëren van het grootste zakelijke padelnetwerk van Nederland, welke bestaat uit landelijke en lokale spelers. Hierin biedt het partners de mogelijkheid om op een sportieve en informele manier nieuwe mensen te leren kennen om het netwerk te verbreden. Elke vestiging van Plaza Padel heeft een eigen businessclub die een centrale rol speelt in het lokale ondernemersnetwerk. Daarnaast worden er landelijke events georganiseerd voor de gehele sport. De organisatie “Padel for Business” zorgt zowel voor het vergroten van netwerken, als voor het realiseren van zakelijke doelstellingen, waarbij Plaza Padel als middel wordt gebruikt.

cupraplaytomeet4

Jarenlange relatie tussen CUPRA en padel

CUPRA en de padelsport worden wereldwijd al jarenlang aan elkaar gekoppeld. Onder de slogan ‘Play another way’ werkt jonge merk CUPRA nauw samen met de World Padel Tour (WPT). CUPRA is tevens ‘Official International and Premium Sponsor’ van alle nationale en internationale padelcompetities van WPT. CUPRA is ook hoofdsponsor van de International Padel Federatie (FIP) en het merk is partner van diverse padel-topsporters over de hele wereld, net als Sten Richters. Deze groep wordt ook wel de CUPRA Tribe genoemd. In Nederland is CUPRA ‘Founding Partner’ van KNLTB Padel. Daarmee is het merk vooruitstrevend om de KNLTB verder te laten groeien en de padelsport in ons land naar een hoger niveau te tillen.