In vijf stappen

Vanaf nu is in Metahype de nieuwe 'Exponential You' te beleven. Dit is een virtueel eiland, bestaande uit meerdere zones waar merken, contentmakers en communities zoals de CUPRA Tribe samen kunnen komen. Het doel van Metahype voor CUPRA is om de manier waarop mensen ervaringen beleven te achterhalen en opnieuw te creëren. Hier kunnen gebruikers zonder de grenzen van de fysieke wereld de fantasie op vrije voeten laten gaan. Het CUPRA Metaverse-team kent vijf stappen om u de virtuele ervaring maximaal te laten beleven.

ontdekdewereldvancupraindemetahype-2

1. Creëer uw eigen ‘Exponential You.

De eerste stap is om een ‘Hyper’ te worden door een eigen avatar te creëren. Binnen Metahype krijgen alle gebruikers de mogelijkheid om te kiezen wie zij willen zijn. Het begint bij de avatar-configurator om de eigen virtuele identiteit te ontwerpen alvorens iedereen op een eiland komt. Nieuwe Hypers worden vervolgens verwelkomd door Nove, de eerste virtuele inwoner van Metahype. Daar ontvangt u uw paspoort: een dynamische NFT. Deze eerste kennismaking vindt plaats in CUPRA Plaza, het ontmoetingspunt voor de CUPRA Tribe. Er is een systeem ontwikkeld dat gebruikers beloont met Hypes, punten waarmee toegang kan worden verkregen tot andere games en unieke ervaringen.

2. Vaardigheden testen als coureur in CUPRA Racing.

CUPRA Racing is een ruimte gewijd aan het race-DNA, waar de beleving achter het stuur van de CUPRA UrbanRebel Racing Concept of de CUPRA Tavascan XE te ervaren is. Binnenkort kan er ook met de CUPRA e-Racer worden gereden. Daarnaast is het mogelijk om professionele coureurs zoals Adrien Tambay en Klara Andersson uit te dagen.

ontdekdewereldvancupraindemetahype-header

3. Metahype City Garage.

De Metahype City Garage is de virtuele versie van de fysieke CUPRA City Garages. Hier zijn de verschillende modellen van het CUPRA-gamma te ontdekken. Ook kunt u in contact komen met CUPRA Masters om samen de auto’s te verkennen. Hier is ook de Tavascan Discovery te vinden, waar u als Hyper een adembenemende ervaring opdoet waarbij u uw eigen wereld creëert. Aan het einde is er een virtuele interactie mogelijk met de nieuwe CUPRA Tavascan. In de toekomst krijgen Hypers  de kans om zelfs een eigen commercial voor de auto te regisseren door te vliegen met een drone.

4. CUPRA Hub Experience.

In de CUPRA Hub Experience kunnen Hypers meerdere CUPRA-ambassadeurs ontmoeten, zoals de Duitse acteur Daniel Brühl en FC Barcelona-keeper Marc-André Ter Stegen. Hier is tevens de CUPRA Collection Boutique te vinden. Ook kunnen kunt u een dansgame spelen, deze is ontwikkeld door Primavera Sound, een ander merk dat zich net als CUPRA, als eerste aansloot bij Metahype. Hypers hebben in deze hub ook toegang tot de DJ Academy om te leren mixen als een echte DJ.

5. Word designer bij CUPRA Next.

CUPRA Next is een ruimte die zijn visie richt op het ontdekken van de toekomst van CUPRA. In het virtuele laboratorium, de Hyper Configurator, kunnen kunt u uw eigen fantasie gebruiken en uw eigen versie van de CUPRA DarkRebel creëren. Afhankelijk van de gekozen expressievorm kunnen Hypers experimenteren met kleuren, grafische elementen en effecten, dit zal ook bijdragen aan het uiteindelijke design van de CUPRA DarkRebel.